سایت آماده دیجیتال

آیا کسب و کار شما برای انفجار آماده است؟

news-35

کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟

قرار گرفتن در صفحه‌های آغازین و اول گوگل یکی از مهم‌ترین و چالش برانگیزترین مشکلات اشخاصی است که دارای سایت و کسب و کار یا همان دیجیتال مارکتینگ هستند. به همین دلیل باید برای اینکار اول به سوال مهم «آیا کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟» جواب بدهید. برای جواب به این سوال باید از تکنیک‌های سئو سایت و برخی راهکارهای مهم که در ادامه به آن‌ها پرداخته‌ایم، استفاده نمائید.

اکثرا افراد زمانی که در گوگل به دنبال مطلبی می‌باشند صفحه را به پایین یا صفحات بعدی نخواهند برد. این موضوع و کار نشان‌دهنده این خواهد بود که نه تنها قرار گرفتن سایت کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ در صفحه اول گوگل اهمیت بسیار بالایی دارد، بلکه سایت کسب و کار شما باید با استفاده از اصول سئو و بهینه سازی آن بتواند جزء نتیجه برتر و بالای صفحه گوگل باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تکنیک های افزایش بازدید گوگل، سئو سایت و طراحی سایت می‌توانید با ما در سئو Add تماس بگیرید.

اساس رتبه بندی در گوگل چگونه است؟

در پاسخ به این سوال ما به اطلاعات منتشر شده به وسیله خود گوگل درباره نحوه و شکل کارکرد این موتور جستجو مراجعه می‌کنیم. از این رو رتبه بندی؛ یعنی نتایج ارائه شده توسط مجموعه سیستم‌های پیچیده موتور جستجو گوگل درباره مقدار ارتباط و تناسب محتوای یک سایت خاص و کسب و کار با سوال و هدف مطرح شده به وسیله کاربران خواهد بود.

این سیستم‌ها به گونه‌‌ای طراحی شده‌اند تا در میان چندین ایندکس محتوایی موجود در سرورهای گوگل جستجو نمایند و با این کار بهترین و مفیدترین نتایج مربوط با سوال و جستجو مطرح شده را در سریع‌ترین زمان به طوری در اختیار کاربران قرار بدهد که این کاربران بتوانند به راحتی و آسانی به نتیجه دلخواه و مد نظر برسند.

موضوع و بحث دیگری که در پاسخ به این سوال و در نتیجه در مسیر فرآیندهای بهینه سازی موتورهای جستجو باید در نظر بگیریم این می‌باشد که این سیستم‌های رتبه بندی، الگوریتم‌های گوگل بسیاری را مورد استفاده قرار خواهند داد.
این سیستم‌ها برای اینکه بتوانند بهترین و مفیدترین اطلاعات و داده‌ها را در اختیار کاربران قرار دهند، با استفاده از این الگوریتم‌ها فاکتورهای زیادی نظیر کلمات مورد جستجو یا همان کلید واژه‌ها، تناسب و سودمندی صفحه، تخصصی بودن منابع، موقعیت مکانی و بسیاری عوامل دیگر را بررسی نمایند که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها پرداخته‌ایم.

اتخاذ استراتژی مناسب برای بالا آمدن کسب و کار در گوگل

اولین مرحله برای قرار گرفتن سایت و کسب و کار در صفحات بالای گوگل این می‌باشد که بدانیم چگونه این کار را انجام دهیم و استراتژی مناسب را انتخاب نمائیم. برای اینکار ۳ استراتژی اصلی و مهم وجود دارد که عبارتند از:

1. یادگیری سئو: بهترین و مناسب‌ترین گزینه می‌باشد.

2. استفاده از خدمات سئو: اگر می‌توانید هزینه نمائید و شرکت یا فرد متخصصی را استخدام کنید.

3. مشاوره سئو: اگر تا حدی با سئو آشنا می‌باشید، احتیاج به نظر یک متخصص ماهر دارید.

شناخت آیتم‌های مهم برای انفجار کسب و کار در گوگل

برای پاسخ به سوال «آیا کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟» باید چند آیتم و بخش مهم را بدانید که عبارتند از:

1. دسترسی راحت به صفحات

محتوای سایت و کسب و کارتان باید برای موتورهای جستجو در دسترس باشد. به این معنی است که ساختار سایت باید جوری باشد که موتورهای جستجو به آسانی وارد سایتتان شوند.

2. انتخاب کلمات کلیدی به صورت هوشمندانه و ماهر

مهمترین و اصلی‌ترین مرحله در سئو و بهینه‌سازی سایت انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان است. منظور از کلمات کلیدی، کلماتی می‌باشند که مخاطبان و کاربران با توجه به نیازهایشان در گوگل جستجو خواهند کرد. در اولین مرحله شما باید خیلی ماهر و هوشمندانه مهمترین و بهترین کلمات کلیدی سایت کسب و کارتان را انتخاب نمائید.
یکی از بزرگ‌‌ترین اشتباهاتی که بسیاری از اشخاص در سئو و بهینه سازی سایت انجام می‌دهند که سبب خواهد شد نتوانند در گوگل به نتیجه مد نظر برسند این است که به درستی کلمات کلیدی را انتخاب نخواهند کرد.

3. محتوای با کیفیت و مناسب

اگر شما عزیزان در حال مطالعه و یادگیری دانش درباره سئو هستید، حتما به دفعات زیاد و اشارات گوناگون درباره اهمیت محتوا روبرو شده‌اید. اگر بتوانید محتوایی خاص، تازه و هدفمند برای کاربران تولید نمائید، گوگل هم رتبه بندی شما عزیزان در موتور جستجوی خود را بهبود می‌بخشد.
از این رو در کنار ایده پردازی از وب سایت‌های گوناگون برای تولید محتوا یا بازنویسی محتوای سایت های دیگر، تلاش نمائید در هفته حداقل دو محتوا کاملا یونیک در سایت خود داشته باشید.

4. سرعت سایت کسب و کارتان و زمان بارگذاری صفحات بالا باشد

مدت زمان بارگذاری و لود صفحات، یک آیتم اصلی در الگوریتم‌های گوگل خواهد بود. از این رو کدهای سایت شما باید مناسب و حرفه‌ای نوشته شود تا سایت شما سریع لود شود تا در صفحه اول و در بالاترین قسمت در سرچ گوگل قرار بگیرد.

5. سئو نویسی

برای پاسخ به سوال «آیا کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟» باید نکته اساسی و مهمی را رعایت کنید که این نکته اصول اولیه سئو نویسی می‌باشد. بدون رعایت کردن این اصول مهم، صحبت از چگونگی رسیدن به صفحه اول و بالای گوگل، شوخی خواهد بود.

6. بک لینک عالی و مناسب

بک لینک پس از محتوا مناسب و باکیفیت، دومین عامل مهم از نظر گوگل خواهد بود. بک لینک ها علاوه بر اینکه قسمت مهمی از الگوریتم‌های رتبه‌بندی گوگل می‌باشند، راهکار مورد استفاده نرم افزارهایی برای پیدا نمودن کسب و کارتان در اینترنت هم هستند.

7. هدف جستجو

یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای بالا آمدن سایت در گوگل، تناسب هدف جستجو با محتوای سایت خواهد بود. هدف جستجو به این معنی است که کاربران چه کلمات و هدفی را در گوگل جستجوی می‌کنند.
اگر شما عزیزان بدانید که کاربران چه چیزی را جستجو می‌کنند، شما نیز وب سایت کسب و کارتان را بر همین اساس بهینه سازی یا همان سئو خواهید کرد و در این صورت حتما رتبه بهتر و مناسب‌تری در نتایج نسبت به رقبا دارید و به پاسخ سوال مهم «آیا کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟» خواهید رسید.

8. بهینه سازی داخلی سایت یا on page seo

الف) اولین نکته در بهینه سازی داخلی سایت این می‌باشد که حتماً از هاست (host) باکیفیت و مناسب برای کسب و کارتان استفاده نمائید. انتخاب هاست بسیار مهم خواهد بود، به هیچ عنوان شما عزیزان نباید از هاست بی‌کیفیت و نامناسب استفاده کنید. اگر از شرکت‌هایی که هیچ اعتباری برای ارائه و خرید هاست ندارند، هاست بی‌کیفیت و ارزان خریداری کنید امکان دارد در سئو و بهینه سازی سایت و کسب و کارتان دچار مشکل و دردسر شوید.
ب) سعی نمائید محتوای جامع و سئو شده تولید کنید.
ج) تلاش کنید سرعت سایت خود را بهینه سازی نمائید.
د) حتماً به این نکته توجه کنید که دسته‌های سایتتان، تگ‌ها و صفحه اصلی سایت کسب و کارتان کاملا بهینه سازی و سئو شده باشد.

اهمیت انفجار کسب و کار در گوگل

سایت و کسب و کارهایی که چشم به رتبه‌های بالا و اول گوگل دارند باید به ویژگی و شایستگی مدنظر گوگل برسند. برای رسیدن به این شایستگی و قابلیت باید محتوا و سئوی عالی و مداوم تولید نمایند و از تمام لحاظ از رقیبان بهتر عمل کنند و دارای آیتم‌های منحصر به فرد و خاصی باشند که در این مطلب به آن‌ها اشاره شد.
از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سوال «آیا کسب و کار شما برای انفجار در گوگل آماده است؟» و اهمیت انفجار کسب و کار در گوگل می‌توانید با کارشناسان ماهر مجموعه معتبر سئو اد (seo-add.ir) تماس بگیرید.

 

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *